FAQ

Hieronder een overicht met de meest gestelde vragen bij het huren via deze website. 

Wat is het adres waar ik het gehuurde op kan halen ?

U ontvangt een email na reservering met alle gegevens die u nodig heeft, en daarmee ook het adres waar het gehuurde object opgehaald kan worden.

Zijn dit alle kosten of komen er nog meer kosten bij ?

De prijs die u bij ons afrekend is de totale prijs, er worden niet meer kosten in rekening gebracht. Indien u afrekend met creditcard, paypal, eps of giropay zal een klein percentage voor extra bankkosten in rekening gebracht worden.

 

Wat zijn de algemene voorwaarden ?

Tijdens de reservering (stap 2) worden de algemene voorwaarden en annuleringsvoorwaarden getoont die voor de door u geselecteerde producten gelden.

Kan ik mijn reservering annuleren ?

Het mooie aan een reservering is natuurlijk dat u gegarandeerd datgene heeft wat u wilt op het moment dat u het wilt en dat de verhuurder gegarandeerd de iets verhuurt heeft voor deze dag. Dus daarom geldt bij het annuleren wel dat er aan bepaalde voorwaarden moet voldaan worden, hiervoor hebben we de algemene voorwaarden opgesteld, hierin staan ook de annuleringsvoorwaarden. Tijdens de reservering (stap 2) worden de algemene voorwaarden en annuleringsvoorwaarden getoont die voor de door u geselecteerde producten gelden.

Ik wil graag mijn hond(je) meenemen op de boot, mag dat?

Dat mag als u er voor zorgt dat de boot weer netjes zonder hondeharen ingeleverd word.

Ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik doen ?

In het systeem worden automatisch mails gemaakt voor uw reservering. Het kan natuurlijk voorkomen dat deze in uw spambox verdwijnt, kijkt u daar eerst. Heel zelden komt deze mail niet aan, door bijvoorbeeld het verkeerd invullen van een emailadres en heel zelden word een mail van onze gewijgerd door een server van de huurder ( caiway servers geven deze probemen nog wel eens). Stuurt u een mail op met uw naam, email en indien mogelijk betaalgegevens en dan sturen wij u handmatig de mail nogmaals toe.

Ik heb een boot gehuurd maar wil nog iets veranderen aan mij reservering?

Als u een reservering heeft afgerond heeft u een mail ontvangen, in deze mail staat waar de reservering geplaatst is in Giethoorn. Wilt u iets veranderen aan uw reservering dan kunt u dit kortsluiten met de verhuurder van de boot. Hun contactgegevens staan in de bevestigingsmail die u ontvangen heeft.

Hoeveel tijd heb ik nodig om Giethoorn te bezichtigen per boot ?

Er zijn verschillende routes in giethoorn die u kunt varen. Voor de tijd die u wilt varen zal de verhuurder u een mooie route meegeven. U kunt tijdens uw vaart aanleggen op verschillende plaatsen en natuurlijk picknicken op het eilandje in het meer. Om een kleine indruk te krijgen van Giethoorn bent u minimaal 2 uren aan het varen, dus met een stop onderweg bent u 3 uren weg. Wilt u heel Giethoorn bekijken dan is er een route van 4 tot 5 uren varen.

Heb ik een vaarbewijs nodig om te varen met een boot ?

Voor geen enkele boot die op onze website verhuurt word is een vaarbewijs nodig. De verhuurder zal u een uitgebreide uitleg geven. Het varen is heel makkelijk en iedereen kan met een boot overweg.

Hoe vind ik de weg in Giethoorn?

U ontvangt een kaart bij de verhuurder waarop verschillende routes uitgebeeld staan. De verhuurder zal een uitleg geven waar u allemaal langs kan.